تعمیرات پرینتر سه بعدی دکتر پرینتر

اگر برای پرینتر سه بعدی خود مشکلی پیش آمده نگران نباشید!
راه حل تمامی مشکلات پرینتر سه بعدی شما پیش ماست، کافیست با خیال راحت دستگاه پرینتر سه بعدی خود را به ما بسپارید و آن را بی عیب و نقص و حتی بهتر از روز اول تحویل بگیرید.

تعمیرات پرینتر سه بعدی

تعمیر پرینتر سه بعدی

دکتر پرینتر با ارائه خدمات تعمیرات پرینتر سه بعدی در تهران و کرج و با امکان تعمیرات در محل، شما را از حمل و نقل پرینتر سه بعدی خود به مکان های دیگر بی نیاز می سازد که این موضوع باعث کمتر شدن هزینه و کوتاه شدن مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر پرینتر سه بعدی شما می شود.

متخصصان با تجربه ما با دانش فنی بسیار بالا مشکلات پرینتر سه بعدی شما را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تشخیص داده و حل می‌ کنند، شما می توانید برای درخواست تعمیر پرینتر سه بعدی خود همین حالا اقدام به تماس باما کنید.

با تکیه بر تخصص و تجربه دکتر پرینتر، می توانید از بهترین خدمات تعمیرات پرینتر سه بعدی بهرمند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا برای مشاوره راجب تعمیر پرینتر سه بعدی خود می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده مشکلات رایج پرینت سه بعدی روی آن کلیک کنید تا مشکلاتی که معمولا در حین پرینت سه بعدی رخ میدهد را مشاهده کنید و نحوه رفع مشکلات را  ببینید و برای رفع آنها اقدام کنید.

خدمات تعمیرات پرینتر سه بعدی ما

تعمیرات پرینتر سه بعدی در محل

تعمیر پرینتر سه بعدی در کرج

تعمیر پرینتر سه بعدی در تهران

تعمیرات پرینتر سه بعدی رزینی

تعمیر پرینتر سه بعدی فیلامنتی

رفع مشکلات پرینتر سه بعدی از راه دور

تعمیرات پرینتر سه بعدی

هزینه تعمیرات پرینتر سه بعدی

طبیعتا هزینه یکی از مهم ترین پارامتر ها برای هر خدماتی است، به همین دلیل ما در تیم دکترپرینتر سعی کرده ایم هزینه خدمات تعمیرات پرینتر سه بعدی خود را تا حداقل هزینه کاهش دهیم.

اما شاید از خود بپرسید هزینه دقیق تعمیرات پرینتر سه بعدی من چقدر میشود؟

قبل از جواب به این سوال باید جواب چند سوال راجب مشخصات و مشکل پرینتر سه بعدی شما را برای ما ارسال کنید.

1-مدل دستگاه پرینتر سه بعدی 

2-نام اسلایسر مورد استفاده شما

3-شرح دقیق مشکل و ارسال ویدیو در صورت امکان

4-مدل فیلامنتی که حین استفاده از آن چاپگر سه بعدی شما دچار مشکل شد

اما در کل منتظر یک قیمت هستید که سریعتر تصمیم خودرا در رابطه با تعمیر پرینتر سه بعدی خود بگیرید.

میتوان گفت میانگین هزینه تعمیرات پرینتر سه بعدی زیر یک میلیون تومان است. معمولا مشکلاتی که برای پرینتر های سه بعدی پیش می آید از قسمت اکسترودر میباشد و نیاز به زمان و هزینه زیادی نمی باشد اما در هر صورت مشکلات دیگری از جمله آسیب دیدن برد های الکترونیکی پرینتر سه بعدی شما میتواند منجر به هزینه های سنگینی شود.

مشکلات الکترونیکی

مشکلات الکترونیکی: پرینتر های 3 بعدی دارای قسمت های الکترونیکی مختلف و حساسی هستند که در برخی مواقع برای آنها مشکلاتی پیش می آید و نیازمند تعمیر میباشد، تقریبا اکثر مواقع تشخیص مشکلات الکترونیکی پرینتر سه بعدی نیازمند تلاش بیشتری میباشد.

این مشکلات باعث کارکرد نادرست دستگاه میشود و در نتیجه دقت دستگاه کاهش پیدا کرده یا در مواقعی که به مشکلات جزئی پرینتر توجه نشود ممکن است مشکلات جدی برای پرینتر پیش آمده و باعث از کار افتادن یا حتی آتش گرفتن چاپگر سه بعدی شما شود!

اگر بخواهیم نمونه هایی از این مشکل را بیان کنیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1-داغ نشدن نازل یا هیت بد

2-داغ کردن موتور ها

3-شیفت زدن قطعه هنگام پرینت

4-کار نکردن اکسترودر یا موتور محورها

5-نمایش اشتباه دما

6-لرزش و صدای زیاد موتورها

7-ابعاد نادرست قطعه پرینت شده

پرینتر سه بعدی

مشکلات نرم افزاری

مشکلات نرم‌افزاری: این مشکلات در پرینترهای سه بعدی می‌توانند عملکرد این دستگاه‌ها را به شدت تحت تأثیر قرار دهند و باعث کارکرد نامناسب دستگاه پرینتر سه بعدی شما شوند. از مشکلاتی مانند:

1-تنظیمات پرینت نادرست

2-دستورات جیکد نامناسب

3-تنظیم اشتباه تنظیمات دستگاه

4-مشکلات برنامه نویسی پرینتر سه بعدی

5-تنظیم سرعت و شتاب بالاتر از توانایی دستگاه

مشکلات مکانیکی

مشکلات مکانیکی: در حالی که پرینتر سه بعدی قسمت مکانیکی ساده ای دارد ، پرینتر های سه بعدی ممکن است با مشکلات مکانیکی متعددی روبرو شوند که ممکن است است از کارکرد نادرست موتور ها و محور ها باشد که در نهایت باعث پرینت نامناسب دستگاه می شود.

  1. گیرکردن اکسترودر: حرکت نکردن یکنواخت فیلامنت مانع چاپ صاف می شوند و باعث چاپ ناقص و مشکلات کیفیت می شوند.
  1. مشکلات کالیبره نبودن: صاف بودن دقیق هیت بد برای یکنواخت کردن چاپ بسیار مهم است و از مشکلات تاب برداشتن و نبود چسبندگی در پرینت جلوگیری می کند.
  1. مشکلات تسمه: تسمه های نامناسب یا شل منجر به ناهماهنگی لایه ها می شود. بررسی تنش منظم حیاتی است و باید دائما برسی شود.
  1. گرفتگی نازل: ناخالصی هایی که معمولا از بی کیفیت بودن فیلامنت باعث گرفتگی نازل می شوند فرآیند چاپ را مختل می کنند. تعویض یا تمیز کردن نازل و تهیه فیلامنت های با کیفیت به رفع مشکل کمک می کند.
  1. لرزش محور Z: لرزش در محور Z منجر به لایه‌ گزاری نامنظم می‌شود. معمولا این اتفاق زمانی می‌افتد که در محورz از پیچ متری به جای لید اسکرو یا بال‌اسکرو استفاده میشود. ارتقاء پرینتر سه بعدی به لید اسکرو باعث رفع این مشکل میشود.
  1. تاب برداشتن و ترک خوردگی: تاب برداشتن و ترک خوردگی قطعه، به ویژه در چاپ های بزرگتر و مواد اولیه دما بالا، با استفاده از هیت بد و محفظه گرم مشکل خود را رفع کنید.
پرینتر سه بعدی