خدمات ارتقا پرینتر سه بعدی دکتر پرینتر

مشکلات در پرینتر های سه بعدی به دو صورت وجود دارد یا با پرینتر سه بعدی به کلی از کار افتاده است و نمیتوان با چاپگر پرینت گرفت در این حالت نیاز به تعمیر پرینتر سه بعدی است اما در حالت دوم پرینتر سه بعدی بصورت بهینه کار نمیکند و دقت کافی را در قطعه خروجی بهه شما نمیدهد،در این حالت شما نیاز به ارتقا پرینتر سه بعدی خود دارید.

پرینتر سه بعدی

چرا ارتقاء پرینتر سه بعدی؟

اگر از کیفیت پرینت پرینتر سه بعدی خودراضی نیستید یا از تنظیم های اعصاب خوردکن آن خسته شده اید وقت آن است که پرینتر خودرا ارتقا دهید و با لذت بیشتر از دستگاه پرینتر سه بعدی خود استفاده کنید.

دکتر پرینتر با ارائه خدمات ارتقا پرینتر سه بعدی در تهران و کرج و با امکان ارتقاء در محل شما، کیفیت و کارایی پرینتر سه بعدی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش میدهیم و شما را از نیاز به حمل پرینتر سه بعدی خود به کارگاه بی‌نیاز می‌سازیم. این موضوع باعث کمتر شدن هزینه و زمان مورد نیاز برای انجام ارتقا پرینتر سه بعدی می شود. همین الان با ما تماس بگیرید. تماس باما

تیم ما با تکیه بر تخصص و تجربه تیم ما، می‌توانید از بهترین خدمات در زمینه ارتقاء پرینتر سه بعدی خود بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای درخواست خدمات، با ما در ارتباط باشید و بهترین راهکارهای مربوط به پرینتر سه بعدی خود را از ما بپرسید.

خدمات ما شامل تمامی پرینتر ها و آپشن ها میشود برای اطلاعات بیشتر و مشاوره باما تماس بگیرید.

ارتقاء پرینتر سه بعدی

کالیبراسیون خودکار

اگر از تنظیم دستی هیت بد پرینتر سه بعدی خود و کالیبره نبودن همیشکی آن خسته شده اید و معمولا قطعه شما به هیت بد نمیچسبد یا انقدر نازل پرینتر به هیت بد نزدیک است که اکسترودر شما صدای تق تق میدهد و پلاستیک از نازل بیرون نمی آید بهتر است به فکر اضافه کردن سنسور کالیبره خودکار به پرینتر سه بعدی خود باشید!

به کمک سنسور کالیبراسیون پرینتر سه بعدی با یک کلیک بطور خودکار دستگاه فاصله نازل پرینتر سه بعدی با هیت بد را در چند نقطه  بدست می آورد و با مشخص شدن اخلاف و شیب هیت بد در حین پرینت محور z پرینتر به اندازه شیب هیت بد و فاصله نازل تا هیت بد را بطور دقیق تنظیم میکند و به این صورت فاصله نازل با هیت بد پرینتر شما همیشه به یک اندازه خواهد بود.

کالیبراسیون خودکار پرینتر سه بعدی

هیت بد پرینتر سه بعدی

حتما برایتان پیش آمده است در پرینت سه بعدی قطعات بخصوص در فیلامنت های دما بالا حین پرینت قطعه از گوشه ها تاب بردارد یا به سطح هیت بد نچسبد یا حتی از بین لایه ها ترک بخورد و قطعه به طور کامل غیرقابل استفاده شود. احتمالا پرینتر سه بعدی شما فاقد هیت بد است یا دستگاه هایی که هیت بد دارد به اندازه کافی قدرتمند نیستند که سطح پرینت را به حداقل 70 درجه واقعی برساند.

البته ممکن است دمایی که در نمایشگر دستگاه مشاهده میکنید دمای واقعی صفحه چاپ شما نباشد چون معمولا سنسور دمای هیت بد در بین المنت ها قرار میگیرد و به جای نمایش دمای شیشه یا پلیت چاپ دستگاه دمای المنت را در مانیتور نمایش میدهد. به کمک ما میتوانید هیت بد چاپگر سه بعدی خود را ارتقاء دهید و از چاپ با کیفیت و بدون مشکل لذت ببرید.

هیت بد پرینتر سه بعدی

آپدیت فریمور پرینتر سه بعدی

تقریبا برای هر تغییری در پرینتر سه بعدی خود نیاز به تغییر فریمور دستگاه دارید اما آپدیت فریمور با تغییر ساده فریمور تفاوت هایی دارد.

برای مثال اگر ابعاد قطعه پرینت شده توسط چاپگر سه بعدی شما با ابعادی که در نرم افزار اسلایسر وجود دارد تفاوتی داشته باشد این مشکل از فریمور دستگاه بوده و نیازمند تنظیم استپ یونیت ها در برنامه دستگاه میباشد.

در اکثر موارد فریمور های پرینتر سه بعدی بروز نیستند و از آپشن های جدید و امکاناتی که در بروزرسانی این فریمور ها ارائه شده نمیتوانند استفاده کنند.

ما در تیم دکتر پرینتر میتوانیم تمام تنظیمات مربوط به دستگاه چاپگر سه بعدی شما را مثل تنظیمات سرعت،شتاب،دما، و موارد دیگر را به درستی تنظیم کنیم و باعث افزایش کارایی و دقت پرینتر سه بعدی شما شویم.

کدنویسی پرینتر سه بعدی

پرطرفدارترین فریمور پرینتر سه بعدی مارلین بوده و سازنده آن شرکت marlinfw.org است.

سنسور اتمام فیلامنت

آیا تابحال برایتان پیش آمده است که فیلامنت پرینتر سه بعدی شما حین پرینت تمام شود یا بشکند و پرینتر شما بدون فیلامنت به حرکت خود ادامه دهد و در پایان  قطعه ناقصی را به شما تحویل بدهد؟
با افزودن سنسور فیلامنت به پرینتر سه بعدی خود میتوانید با خیال راحت تری با چاپگر سه بعدی خود کار کنید و دیگر نگران تمام شدن فیلامنت یا خراب شدن پرینت خود نداشته باشید.
وقتی فیلامنت پرینتر شما به هر نحوی قطع شود پرینتر سه بعدی شما به گوشه محور های خود حرکت میکند و همونجا منتظر میماند تا مواد اولیه تازه ای وارد دستگاه کنید و دکمه ادامه پرینت را بزنید و پرینتر شروع به پرینت  ادامه قطعه شما میکند.

پرینتر سه بعدی